Mobilní aplikace
Často kladené dotazy k Sejfu
Jdete rádi k jádru věci? Tady najdete nejčastěji kladené otázky o Frenkeeho Sejfu.
Frenkeeho sejf
-
Jsou moje data ze smluv u Frenkeeho v bezpečí?Samozřejmě, používáme všechny prvky zabezpečení, které se v podobných webových aplikací používají. Nikdo kromě tebe a Frenkeeho specialistů se k nim nedostane.
-
Co když nechci, aby mi Frenkee smlouvu zkontroloval a chci si ji jen uložit?Jednoduše si v Sejfu možnosti automatické kontroly a protinabídek vypnete.
-
Jsou nějaké typy smluv, které neumí Frenkee zpracovat?Smlouvy, které neřeší primárně finance, např. nájemní smlouvu (Ale možná to časem bude umět taky :-).
-
Kam mi přijde upozornění na končící platnost smlouvy?Vedle Sejfu vám přijde notifikace i do e-mailu, který jste při registraci zadali.
-
Kam mi přijde upozornění na novou nabídku v Sejfu?Vedle Sejfu vám přijde notifikace i do e-mailu, který jste při registraci zadali.
-
Jak projevím zájem o nabídku, kterou pro mě našel Frenkee?Pokud se vám nabídka zalíbí, zkontrolujte si správnost zadaných údajů a sjednejte si ji stejně jako smlouvu úplně novou. Nová data budou předvyplněna.
-
Co když už smlouvy u Frenkeeho mít nechci? Smažete je?Když už nechcete mít smlouvy uložené s Sejfu, jednoduše je sami vymažete.
Nenašli jste odpověď?
Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
+420226633522 | Po – Pá (09:00 – 17:00)